از پیش رسواتر شدم


 

ای که از شولای عشقت جمله خاکستر شدم

 

رفتی و با رفتنت هر لحظه عاشق تر شدم

چون غم عشقت شرر بر قلب بیمارم کشید

با دل بشکسته ام بر عشق لایق تر شدم 

یاد تو چون آتشی قلب مرا هر دم بسوخت 

زین سر از بی همدمی با خاک هم بستر شدم 

راز دل با آب گفتم، تا رقیبان نشنوند

آب هم رفت و کنون از خویش تنها تر شدم

دشنۀ دشمن به قلبم ضربه ای کاری بزد 

لیک از بی ویاوری با دشنه هم سنگر شدم 

کاشکی دردم نمی گفتم ولی افسوس و درد 
سفره دل باز شد، از پیش رسواتر شدم 

 

http://sepidehaghshenas.persiangig.com/image/25r2e6u.jpg


نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت10:33---30 فروردين 1391
salam.mamnun k behem sar zadiin.mer30.
webetun vaghean zibast.eyval


مردپارسی
ساعت1:12---30 بهمن 1390
ســـــــــــلام ودرود بر شما نویسنده ی وبلاگ ازاینکه به وبم سر زدی خیلی ممنون!!!
اگه خواستی باهم تبادل لینک کنیم درضمن من وبتو تو پیوندهام قرار میدم امیدوارم توهم همین کارو بکنی.
وبلاگ خوبی داری خیلی قشنگه بهت تبریک میگم مطالبت را خوندم خیلی خوب بودن لذت بردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, 3:4 |- شب زده -|

ϰ-†нêmê§